? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 30, 2009

raYya merDeKa

Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keharmonian ~~ngeh ngeh~~, kerana berzodiak capricon yang semestinya mempunyai semangat patriotik ingin mengucapkan

Hapey National Day to everyone..

I am proud to be Malaysian

dah 52 tahun negara kita mencapai kemerdekaan, bebas daripada cengkaman penjajah. Kita patut bersyukur kerana dapat hidup di dalam keadaan negara yang aman dan sentosa, yang jauh daripada kekejaman daripada pihak-pihak yang tidak memberi kemanusian.tu pun ada yang x reti nak bersyukur lagi,x reti nak menghargai tanah air sendiri.kan kengkawan???betul tak?? Komen sana, komen sini, hm bersyukur jer la dengan apa yang ada. Gunakan kelebihan yang ada untuk memajukan diri dan menerima kegagalan seadanya.

Semoga negara Malaysia terus aman tenteram dan rakyatnya terus hidup dalam keadaan aman harmoni dalam keadaan berbilang bangsa di negara ini dan Semoga hasrat murni pemimpin untuk menjadikan Malaysia sebuah negara yang maju menjadi kenyataan hendaknya, amin.

0 comments: