? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 12, 2009

Because of line...

Di suatu tengahari hari yg sunyi.mmg sunyi betul hari tuh…most bebudak uia tak melepaskan peluang untuk balik umah masing2.Cuma aku je yg setia menetap kat bumi uia kuantan ni.. buat2 setia je...padahal hati ni memberontak nak balik…berjalan2 menuju ke café bersama syahid mencari lauk-pauk untuk santapan kami tengah ari tuh..on da way nak mencedok nasi ke dlm polisterin tetiba aku menyedari yg seseorang sedang memerhati kearah aku…

“eh mamat ni dok tengah makan pun sempat lg dok usha aku” “hm aku perasan je kot….”

aku meneruskan keje aku mencari lauk-pauk.Dlm hati dup dap dup dap huhu..ntah apa yg aku cedok pun tak tau..lauk yg tak makan pun boleh dicedok..dlm dok mencedok-mencedek ni (eh ade ke perkataan ni) aku sempat mengerling ke arah budak tuh.mmg betolla dia dok tgok aku.seyes….bkn dia je..member2 dia pun buat keje yg sama gak (mengushala…).dok senyum2 plak tu…

”eh apasal bebudak ni dok nengok aku” “ade yg x kene ke dgn aku arini” or “ade benda yg kene ngan aku ari ni”.

hilang selera nak makan..perot tetibe kenyang.bermacam-macam soalan berlegar-legar dalam kotak fikiran...

1.Adakah salah aku memakai t-shirt warna merah sama ngan korang?
2.Adakah korang bangga warna t-shirt korang same dengan aku (klu korang bangga aku pun bangga jugak)
3.Adakah aku memakai baju terbalik atau seluar terbalik? ( aku sempat membelek2 bju aku.eh x terbalik pun)
4.Adakah korang mengenali aku (famous ke aku???)
5.adakah aku mengenali salah seorang daripada kamu (hmm mmg x kenal,macam muka2 senior je)
6.adakah muka aku muka tak mandi atau muka baru bangun dari tid0 (owh totally wrong since aku bangun awal and dah mandi tau)
7.adakah aku nmpak comel arini haha ( erm maybe… sejak memakai baju kaler merah,compemla terselah keayuan n kelembutannyer ~~angkat baldi sendiri)
8.adakah…
9.adakah….

Sehigga la aku menuju ke kaunter kak ana untuk membayar…dan sampai satu tahap nadia hamidon menghampiri aku( kebetulan dia beli lunch time tu)

Nadia: eh zaila, baju ni mmg line dia kat blakang ek (dengan penoh tanda tanya)
Zaila: ha…(dgn penuh hairan)
zaila: alamak nad zaila pakai t-shirt terbalik ke…patutla brother2 tu tgok zaila semacam je...ala malunyer nad….(nad tersenyum…maybe dia nak jaga perasaan aku kot as classmate die,dat y la dia senyum je,tidak ketawa terbahak2)

Time tu hanya tuhan je yg tahu apa yg aku rasa….malu yg setahap-tahap cipannye..muka ni dah tebal setebal dinding kt café kak ana.terasa cam nak terbang je balik bilik menyorok.malu malu malu
After je bayar terus blah ngan syahid…melangkah ke hadapan tanpa menoleh ke belakang lagi..namun hati ini tidak puas..kena gak menoleh ke belakang nengok mamat2 tuh untuk beberapa saat "ya allah mereka-mereka itu dok usha aku lg la...,udah2 la korang ni.lebih baik korang meneruskan niat makan korg..kesian nasi korang tuh…berdosala korang tgok pompuan lama-lama!"

Sampai aje kt bilik…aku terus membelek t-shirt aku……

Syahidddd!!!!!! zaila x pakai t-shirt terbalik la…..jahatnyer dorg…
t-shirt ni mmg depan blakang ada linela…cuba tegok….

Syahid: haahla zaila,betula zaila pakai t-shirt ni

mcm nak patah balik je pg kt diorg untuk menyatakan dan terus mempertahankan diri
“wahai sedara2 sekalian sye ingin memberitahu kamu sume bahawa sye tidak memakai t-shirt terbalik seperti yang difikirkan oleh kalian sume…korang yg x penah tgok tshirt ade line depan belakang kot...” "hyphotesis tidak diterima" " i reject H0 and accept H1" tqqq

buat penat je malu…huhu
Malula aku kalau dorg dah kenal muka ini walopun x bersalah!!!!!huwaaa...........
dah la sudah memalukan diri sendiri kat cafe tu jugak disebabkan tersilap order nasi goreng basah...(mane lah ade org jual nasi goreng basah cik zaila oi... 1st time dgr kot...)


dah berkurun-kurun beli baju ni baru kini aku menyedari yg t-shirt ni ade line kt blkng…
hm mmg salah ko pun zaila…. padan muka sendiri..
In conclusion,pas ni da tak nak beli baju cenggini…

5 comments:

khaiRos said...

hoho...ciannye die..kalo ku ade kt sne syok gk.bleh tumpang gelak..hehehe
moh ler tumpang smyg kt bilik ku lagi..
ngehngehnegh
peace!!! (~.^)

Alia Iskandar said...

zaila kne ngorat..yeay..yeay..hihi

sifaza said...

zaila kena ngorat...hahaaaa

aimi nadiah said...

haha.. tergelak sorg2 kak emi bc.. dah la kat library..

Muhd Aizuddin Ali said...

hmm... kenangan yang boleh membuat anda senyum sendiri... baik untuk kesihatan...